We zijn in China!! Blog #1/2 - Reisverslag uit Dongen, Nederland van LinLizErnst Weijen - WaarBenJij.nu We zijn in China!! Blog #1/2 - Reisverslag uit Dongen, Nederland van LinLizErnst Weijen - WaarBenJij.nu

We zijn in China!! Blog #1/2

Door: Lin

Blijf op de hoogte en volg LinLizErnst

11 Juli 2014 | Nederland, Dongen

Ja hallo,
Wij zijn gisteren ochtend aangekomen, het begon allemaal op Schiphol, daar moesten we door de douane door een poort natuurlijk ging er bij mij weer een piepje af dus moest ik gefouilleerd worden. Daarna moest je je handbagage op een band leggen en dan als het goed is komt ie er ook weer uit. Wat bleek nou, ze dachten dat ik nog een pakje drinken in rugzak had dus ze wilden mijn tas doorzoeken, en later bleek het gewoon een tube tandpasta te zijn. Dat heb ik weer!! Toen we in het vliegtuig zaten naar Helsinki sliep ik heel de weg. Daarna hadden we een uur of 3 te winkelen en te eten en daarna moesten we naar het vliegtuig dat naar beijing gaat. Het bleek dus dat in Helsinki ook 1 uur tijdsverschil had daar kwamen we gelukkig op tijd achter. Toen we vanaf het vliegveld in Bejing kwamen gingen we met de metro naar ons hostel lucky family. Toen we daar aankwamen hebben we een rondje rond het hostel gemaakt om het een beetje te gaan verkennen. Daarna hebben we een uurtje of 4 geslapen omdat we allemaal moe waren van het tijdsverschil het in China. Toen zijn we ook nog naar de avondmarkt geweest. Papa heeft daar sprinkhanen op!! ( hij zei dat ze heel lekker waren) mama heeft tahoe op en ik heb dumplings op. De volgende dag zijn we naar de Chinese muur geweest en hebben we daar 3 uur rondgelopen. De reis erheen kosten ook 3 uur. En op de terugweg hadden we pech met de auto de benzine lekte. Dat hebben wij weer. Daarna zijn we nog een keer naar de avondmarkt geweest met een mevrouw uit Mexico ze heet Alicia en ze is heel aardig we spreken met haar Engels. Bij ons is het nu 23:30 dus ik ga maar weer eens slapen. Ik heb van papa en mama ook schoenen, t shirt en een broekje gehad van converse Allstars. Ik ben er heel blij mee!! P.s gisteren wilde ik er ook een blog op zetten maar toen deed de i pad het niet dus nu heb ik 2 blogs in 1.

• 12 Juli 2014 - 17:35

Dennis:

Hoi Lin,

Dat klinkt als een mooie & spannende start van jullie prachtige reis! We zijn al nieuwsgierig naar de komende avonturen!

Dikke kus van ons, Dennis, Ingrid & Eskil

• 12 Juli 2014 - 17:58

Woutje:

Hallo Lin,Lizzy en Ernst Jan,

Dat lijkt op een enerverende start van de reis.
    Nu al naar de Chinese muur geweest, dat neemt jullie niemand meer af!
    Nog veel reisplezier.
    Ik blijf jullie volgen. Groeten Woutje

• 12 Juli 2014 - 18:15

Hanna, Ruth En Freddy:

Hoi Lin, Lizzy en EJ

Fijn dat jullie avontuur is begonnen met een mooie start en nu al spannende verhalen.
    Geniet ervan samen en we kijken nu al uit naar de volgende blog.
    En wat ben jij al een bofferd met je nieuwe Converse All Stars spullen.

Veel plezier !!

Liefs,
    Hanna, Ruth & Freddy

• 12 Juli 2014 - 19:05

Angelo & Hilda Bronzi:

Nou dat was een spannend begin en dat begon al op Schiphol! Jullie zullen best wel moe zijn geweest en zullen toch ook even moeten acclimatiseren. Hoop dat jullie nog veel leuke spannende dingen mogen beleven, en hou ons op de hoogte. Liefs en kus Angelo & Hilda

• 12 Juli 2014 - 19:21

Leo & Elly :

Hey wat gaaf om jullie reis zo te kunnen volgen. Leuk dat je de Chinese muur al gezien hebt. Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen. Fijne reis! X

• 12 Juli 2014 - 19:23

Lizzy Sr:

Lieve 3,

Heel leuk verslag.Zo blijf ik op de hoogte van de prachtige reis.
    Dochterlief, na je appje van aankomst in China heb ik Tine en Jan gebeld.
    Ze waren,net als ik blij,het bericht te horen.
    Tot het volgende verslag,
    dikke knuffel O(ma).

• 12 Juli 2014 - 23:05

Hans En Mieke:

Hoi Lynn, Lizzy en Ernst-Jan, heel veel plezier met jullie prachtige reis in China! Groetjes van Hans & Mieke

• 13 Juli 2014 - 00:34

Mia:

hoi allemaal. Nu Lin het begin van jullie reis is gemaakt , en in z'n korte tijd al zo veel mee gemaakt.
    Wie weet wat voor verrassingen je tegen komt. Veel plezier samen. Piet en Mia.

• 13 Juli 2014 - 00:45

Jan & Jacqueline:

Wat leuk om zo jullie reis te volgen!
    Maak er nog een onvergetelijke tijd van!!
    Dikke kus van ons, xxxx

• 13 Juli 2014 - 10:18

Ai Qin:

Hey allemaal, wat leuk om te horen dat het daar goed gaat! Hopelijk beleven jullie nog veel spannende dingen. Wat was Superfun leuk he?
    Groetjes van Ai Qin
    PS: Nog veel plezier in Changsha.

• 13 Juli 2014 - 16:06

Rob Van Der Sloot:

Hoi Lin, klinkt allemaal als zeer leuk, veel plezier en groeten aan pa & ma. Xxx

• 14 Juli 2014 - 06:53

Michel:

Hoi Lin, wat leuk om te lezen dat jullie goed zijn begonnen aan jullie 'tripje' :-)
    Geniet van alle ervaringen en doe papa en mama de groetjes.
    Larissa & Michel

• 14 Juli 2014 - 09:06

Caroline :

Hoi allemaal,

Leuk om te lezen! Zo zitten wij ook een beetje in China.
    enjoy!

xxx Erwin Caroline Sander Maud

• 14 Juli 2014 - 09:27

Erik Van Der Veen:

Hoi Lin,

Geniet ervan daar in China. Wat heb je in die paar dagen al een hoop meegemaakt.
    Groetjes van iedereen vanuit de apotheek.

Erik van der Veen