In pingyao 平遙 blog #3 - Reisverslag uit Pingyao, China van LinLizErnst Weijen - WaarBenJij.nu In pingyao 平遙 blog #3 - Reisverslag uit Pingyao, China van LinLizErnst Weijen - WaarBenJij.nu

In pingyao 平遙 blog #3

Door: Lin

Blijf op de hoogte en volg LinLizErnst

16 Juli 2014 | China, Pingyao

Hallo,
Sorry dat ik nu pas een nieuw blog erop zet maar in het andere hotel hadden we geen WiFi. Dus we zijn al in Ping yao 平遥zal de reis even vanaf het begin vertellen, dus eerst waren we in een hostel in beijing 北京 daarna in datong 大同 daar zijnde 2 dagen gebleven we hebben de yunganggrotten gezien en onze gids heeft ons veel verteld over het boeddhisme. Het was heel interessant. En we zijn diezelfde dag nog naar het hangend klooster geweest wat de vorm van een draak heeft. Daarvhebben we ook een Chinese jongen ontmoet die alleen Chinees praat. Jullie vragen je nu af hoe we dan met hem hebben gecommuniceerd nou met google translate op zijn telefoon. Hij heeft ons uitgenodigd om noodles te eten die avond. We hebben dus die avond heerlijk noodles gegeten en gepraat, nou ja gepraat via de telefoon dan. Maar toen was zijn telefoon bijna leeg dus toen moest hij naar huis!? Het was echt heel leuk. Vandaag hebben we heel de dag in de trein gezeten. In het hotel in datong 大同 was ook een zwembad dus heb ik daar ook lekker gezwommen. De trein duurde wel 7 uur!!!!! Nou ik ga avond eten en de iPad is bijna leeg dus ik hoop dat we morgen ook goede WiFi hebben anders kan ik niet bloggen

• 17 Juli 2014 - 12:57

Lian Van Vorstenbosch:

Hoi Lin,
    Wat een prachtige afwisselende reis! De foto's zijn MOOI....heel bijzonder. Geniet ervan ....enne de groetjes aan Lizzy en Ernst jan :-)

• 17 Juli 2014 - 15:02

Rob Van Der Sloot:

Schitterende foto's!!!!!!
    Dat hangend geval is ook zeer interessant, ontzettende gave reis so far! Enjoy!
    Und Pieterke is er nog niet!

• 18 Juli 2014 - 12:41

Hilda Angelo Bronzi:

Zo jullie hebben al heel wat avonturen beleefd, geweldig. Maak maar mooie foto's dan kunnen we die later eens bekijken, zijn heel benieuwd. liefs en groetjes Angelo Hilda

• 18 Juli 2014 - 17:53

Oma Oosterhout:

Lieve Lin,

Je past helemaal in de omgeving/schoonheid van het prachtige China.
    Oma ''reist"' iedere dag met je mee.
    Knuffel voor alle 3.

• 18 Juli 2014 - 22:33

Mia & Piet:

Hoi reizigers. Het ziet er allemaal indrukwekkend uit hoor!. Mooie foto's.
    Ik hoop dat je nog veel aardige en lieve mensen tegenkomt. Geniet verder van jullie
    ontdekkingsreis. lieve gr. P & M

• 20 Juli 2014 - 12:58

Margret:

Hallo Wat een indrukwekkende omgeving!! Geniet er van. We volgen jullie reis. Liefs Hans, Lars, Kjeld en Margret