Pingyao Blog 4 do 17/7 - Reisverslag uit Pingyao, China van LinLizErnst Weijen - WaarBenJij.nu Pingyao Blog 4 do 17/7 - Reisverslag uit Pingyao, China van LinLizErnst Weijen - WaarBenJij.nu

Pingyao Blog 4 do 17/7

Door: Lizzy

Blijf op de hoogte en volg LinLizErnst

25 Juli 2014 | China, Pingyao

Pingyao Blog 4 do 17/7
Nou poging 4 alweer.....
Een heel verhaal getypt ....opslaan ... Shi.... Weg verhaal...opnieuw maar wel gekopieerd, maar na controle rest verhaal weg....balen !!!!
Opnieuw alweer...
Pingyao.
Drukke stad en ook vies, rommelig...maar de ancient city (de stad binnen de stadsmuren ) met de kleine huisjes nog in de stijle van de ming dynastie is leuk om te zien.
1 dag zijn we op excursie geweest met Jack en Mel ( komen uit Edinbourg, Engeland) naar de bergen, Mian Shan. Heenreis was een avontuur (2 uur of zoiets in een oud busje op zeer hobbelige oude slechte wegen en met diverse stops bij haltes. Bij een benzine station werden we eruit gezet en stond een auto klaar om ons naar de ingang te brengen. Na kopen van entree kaartjes, hulp van medewerker, door controle en poortje, weer een bus in de berg omhoog. Wat een uitzicht!! Schitterend!
Eind van de rit, uit bus en wandelen. Het is een toeristen trekpleister, maar de natuur, schitterend. Mooie bergen, bossen, watervallen. Bij terugkomst bij de bus, voor naar beneden te gaan, Lin in traditionele kleding. Wow! Wat hebben we toch een mooie dochter!!

• 25 Juli 2014 - 17:04

Rob Van Der Sloot:

Inderdaad, schitterende dochter! En benieuwd naar jullie foto's! Liefs en xxx